ACOSU el nostre dia a dia

ACTIVITATS D´OCI D´HABITATGES ALBA, REALITZADES AMB L´AJUT ECONÒMIC OBTINGUT PER LA VENDA DE LA BOSSES DE LA CANDELERA


Les activitats d´oci que s´han dut a terme han estat vàries en funció dels interessos i capacitats dels usuaris/àries. Per aquest motiu s´han escollit entre els usuaris de les tres llars-residències.

Les activitats dutes a terme son: dos grups van assistir a la funció del Circ Raluy a la localitat de Barcelona, un grup va poder assistir a un espectacle de màgia a Teatre Foment de Molins de Rei, i un altra grup va assistir a l´exposició virtual del Titànic a Barcelona.

En total s´han pogut beneficiar 36 persones amb diversitat funcional. La valoració de les activitats efectuades ha estat en general molt favorable. Poder gaudir d´un oci diferent i accessible gràcies a l´ajut econòmic d´aquesta partida proporciona poder treballar amb els usuaris objectius que garanteixen molts aspectes que afavoreixen l´autonomia personal i social.

Ha estat molt beneficiós la interacció amb l´entorn i portar a terme un oci integrador i normalitzador i ha proporcionat experiències vitals molt importants.

En definitiva han ajudat a oferir una millor qualitat de vida a la persona. Moltes gràcies de tot cor per part dels usuaris de les llars-residències ACOSU-ALBA i per part del seu equip tècnic i educatiu.